Новости из мира Японского автопрома и исторические факты

Новости автомира, авто-шоу, подкасты
Аватар користувача
СЛОН
Администратор форума
Повідомлень: 7036
З нами з: Нед грудня 14, 2008 6:14 pm
Reputation: 54

Re: Новости из мира Японского автопрома и исторические факты

Повідомлення СЛОН » П'ят листопада 13, 2020 11:18 pm

Так и Сенчури замахнутся. *ap*


Висят дрова на мне, не бросить, не продать...

Аватар користувача
СЛОН
Администратор форума
Повідомлень: 7036
З нами з: Нед грудня 14, 2008 6:14 pm
Reputation: 54

Re: Новости из мира Японского автопрома и исторические факты

Повідомлення СЛОН » Пон грудня 14, 2020 6:55 am

У нас поди и первого поколения еще не видели... *ei*
https://news.infocar.ua/toyota_nachala_ ... 40140.html
Зображення
Зображення
Зображення
Зображення


Висят дрова на мне, не бросить, не продать...

Аватар користувача
Glomerus
Администратор
Повідомлень: 7288
З нами з: Нед січня 18, 2009 10:51 pm
Reputation: 45

Toyota начала предлагать восстановленные раритеты JDM напрокат

Повідомлення Glomerus » П'ят червня 10, 2022 11:19 am

Мечта миллионов фанатов сбылась: теперь легендарные японские модели предлагают всем желающим напрокат. Причём оплачивая услугу, клиент не просто получает ключи от старой 30-летней «телеги», а садится в полностью восстановленный автомобиль.

Услугу предоставляет фирма KINTO – придворная самой Toyota, которая специализируется на каршеринге. Сейчас в автопарке японских легенд значатся 4 машины.

Самой старой является Toyota Corolla Levin TE27 1974 года.
Зображення
Далее идёт Celica 2.0 GT 1975-го.
Более современное поколение представлено моделью Soarer 2.8 GT-Limited MZ10 1982 года.
Наконец, венчает всё великолепие «современная» Supra 2.5 GT Twin Turbo Aerotop 1992 года.
Зображення
И, взяв напрокат последнюю, любой фанат сможет поставить галочку в собственном чек-листе: под капотом стоит легендарный 1JZ-GTE. В стоке рядный шестицилиндровый двигатель с наддувом выдавал 280 сил. Однако эта цифра, соответствующая законодательным ограничениям Японии, была лишь отправной точкой для бесконечного количества вариантов тюнинга. Снять с невероятно ресурсного двигателя 350-400 сил сразу после обкатки было делом абсолютно обычным. И такие цифры для 1JZ-GTE далеко не заоблачны.
Зображення
Все машины восстановлены по заводским стандартам Toyota, а в дальнейшем выбор предполагается расширить.
Стоимость проката варьируется примерно от 17 до 24 т.р. за сутки (в пересчёте на сегодня). Недёшево, но если всю жизнь мечтали погонять на машине детской мечты – это может оказаться единственным шансом. Тем более если скинуться компанией друзей или соклубников. Всё лучше, чем потратить те же деньги в баре.
https://matador.tech/news/toyota-nacala-predlagat-vosstanovlennye-raritety-jdm-naprokat


Sincerely yours - Glomerus

Аватар користувача
Glomerus
Администратор
Повідомлень: 7288
З нами з: Нед січня 18, 2009 10:51 pm
Reputation: 45

Re: Новости из мира Японского автопрома и исторические факты

Повідомлення Glomerus » П'ят жовтня 14, 2022 9:24 pm

Тем временем Suzuki Maruti не стоит на месте. И здесь вездесущий газ! :cool:

Suzuki випустив нову версію S-Presso: автомобіль отримав двигун, що працює на газі

Компанія Maruti Suzuki випустила S-Presso CNG 2022 за ціною від 7300 доларів в еквіваленті за стартовий варіант LXi до 7560 доларів за комплектацію VXi. У порівнянні з автомобілем із стандартним бензиновим двигуном вартість машини збільшилася майже на 1180 доларів. Зазначимо, що виробник не вперше надає версію CNG моделі S-Presso. У 2020 році автомобіль вже отримав заводський комплект, який працює на природному газі.
Зображення
Як і нещодавно оновлений стандартний S-Presso, його версія, що працює на газі, отримала новий 1,0-літровий двигун K10C, який працює в парі виключно з 5-ступінчастою механічною коробкою передач. У бензиновому режимі він розвиває 65 кінських сил потужності при 89 Н*м моменту, що крутить. Це на 2 л. та 1 Н*м менше, ніж у попередньої моделі. Однак у режимі CNG двигун генерує 57 к.с. та 82 Н*м тяги, що на 1 к.с. нижче та 4 Н*м більше, ніж у старого агрегату. Крім того, виробник заявляє про покращення паливної економічності автомобіля. За цим показником він є одним із найкращих у класі.
Зображення
Подібно до інших моделей Maruti Suzuki CNG, новий S-Presso оснащений подвійним взаємозалежним ЕБУ і покращеною системою упорскування повітряно-паливної змісті в двигуні. Безпека машини також була підвищена завдяки новим трубам і з’єднанням з нержавіючої сталі для запобігання витоку в конструкції СПГ та запобіжним вимикачам, що вимикають двигун під час заправки.
Зображення
Новий S-Presso CNG не може похвалитися будь-якими помітними змінами в дизайні інтер’єру або екстер’єру, за винятком додаткового значка S-CNG на задніх дверях. У багажнику автомобіля встановлено 55-літровий газовий балон. Що стосується функцій безпеки, то моделі в стандартній комплектації покладено подвійні подушки, ABS з EBD, задні датчики паркування та нагадування про ремені. Бензинова версія S-Presso на індійському ринку конкурує з Renault Kwid і нещодавно випущеним Alto K10. Однак у жодного із суперників немає версії з двигуном на природному газі.
Джерело: https://nrj.com.ua/suzuki-vipustiv-novu ... ye-na-gazi


Sincerely yours - Glomerus


Повернутись до “Новости”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість